Oferta pracy w Warszawie

praca_img

W związku z rozwojem swojej struktury Fiesta Zarządzanie Najmem Sp. z o.o. w swoim biurze w Warszawie zatrudni:

Specjalistę d/s telefonicznej obsługi klienta

Nr ref: CCBOK/WAW

Jeśli jesteś osobą:

  • posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w Biurze Obsługi Klienta / Call Center / Help Desk
  • dobrze się czujesz w rozmowie z innymi ludźmi
  • posiadasz dobrą dykcję
  • potrafisz pracować pod presją czasu
  • systematyczną, sumienną, punktualną, skrupulatną
  • mówisz płynnie po angielsku

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • odbieranie połączeń przychodzących od Klientów
  • prezentowanie oferty firmy
  • rejestrowanie i procesowanie zdarzeń w systemie informatycznym
  • stały kontakt i aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy pracownikami Biura Obsługi Klienta oraz Specjalistami ds Zarządzania Najmem

Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie i godziny pracy,
  • narzędzia pracy (telefon, komputer)
  • szkolenia zawodowe
  • możliwość rozwoju zawodowego

Prześlij aplikację

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@fiestazn.pl, w tytule maila proszę wpisać nr referencyjny ogłoszenia.

Każda oferta powinna zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych„.


praca_img

W związku z dynamicznym rozwojem swoich struktur Fiesta ZN Sp. z o.o. poszukuje w Warszawie osoby do współpracy na stanowisko:

Specjalista d/s Zarządzania Najmem
oddział Warszawa

Nr ref: ZN/WARSZAWA

Zakres obowiązków:

  • wdrażanie i nadzorowanie procedur związanych z przyjmowaniem i wydawaniem nieruchomości na wynajem
  • prezentowanie nieruchomości potencjalnym najemcom
  • wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego i sprawdzanie poprawności danych
  • archiwizacja dokumentów
  • przepływ korespondencji i informacji wewnątrz biura
  • stały kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z właścicielami nieruchomości, najemcami, administracjami oraz wspólnotami i dostawcami mediów

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na rynku nieruchomości
  • znajomość regionalnego rynku nieruchomości
  • samodzielność, szybkie reagowanie i podejmowanie decyzji – często pod presją czasu
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu telefonicznego
  • umiejętność organizacji pracy sobie i innym
  • umiejętność rozwiązywania problemów

Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie i system premiowy
  • narzędzia pracy (telefon, komputer)
  • szkolenia zawodowe
  • pakiet medyczny
  • możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie nieruchomości

Prześlij aplikację

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@fiestazn.pl, w tytule maila proszę wpisać nr referencyjny ogłoszenia.

Każda oferta powinna zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych„.

 

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania: