Praca

praca_img

W związku z rozwojem swojej struktury Fiesta Zarządzanie Najmem Sp. z o.o. nawiąże współpracę w swoim oddziale w Krakowie ze:

Specjalistą d/s obrotu oraz inwestowania w nieruchomości na wynajem

Nr ref: SINWEST/KRK/2020

Jeżeli :

  • dysponujesz doświadczeniem i wiedzą n/t krakowskiego rynku nieruchomości
  • mieszkasz w Krakowie
  • masz pomysły wychodzące naprzeciw zmianom na rynku i chcesz je realizować w oparciu o swoją wiedzę, doświadczenie i ogólnopolską strukturę FZN
  • jesteś osobą systematyczną, sumienną, punktualną, dokładną
  • lubisz pracę wymagającą samodzielności, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, często pod presją czasu

Osoba zatrudniona na ww stanowisku będzie odpowiedzialna m.in za:

  • koordynację i wsparcie inwestorów przy transakcjach zakupów nieruchomości przeznaczonych na wynajem
  • aktywne wyszukiwanie partnerów do współpracy w zakresie kupna/sprzedaży
  • monitorowanie rynku pierwotnego i nawiązywanie współpracy z deweloperami

Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie i godziny pracy
  • narzędzia pracy (telefon, komputer)
  • wsparcie w zakresie doskonalenia zawodowego

Oferta jest skierowana do osób posiadających doświadczenie i wiedzę o regionalnym rynku nieruchomości, które mając świadomość że branża podlega szybkim przemianom mają nieszablonowe pomysły i energię do nowych wyzwań.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@fiestazn.pl,
w tytule maila proszę wpisać nr referencyjny ogłoszenia.

Każda oferta powinna zawierać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych


praca_img

W związku z rozwojem swojej struktury Fiesta Zarządzanie Najmem Sp. z o.o. zatrudni w Gliwicach (oddział Śląsk-Gliwice)

Specjalistę d/s Zarządzania Najmem

Nr ref : SZN/GLC/2020

Jeżeli jesteś osobą :

  • która mieszka w Gliwicach
  • znającą regionalny rynek nieruchomości
  • lubią pracę, która będzie wymagała od Ciebie samodzielności, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, często pod presją czasu;
  • potrafiącą łatwo nawiązać kontakt telefoniczny;
  • systematyczną, sumienną, punktualną, skrupulatną;
  • potrafiącą organizować pracę sobie i innym;
  • potrafiącą rozwiązywać problemy;

Osoba zatrudniona na ww stanowisku będzie odpowiedzialna m.in za:

  • wdrażanie i nadzorowanie procedur związanych z przejmowaniem i wydawaniem nieruchomości na wynajem;
  • wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego i sprawdzanie poprawności danych;
  • archiwizację dokumentów;
  • przepływ korespondencji i informacji wewnątrz biura;
  • stały kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z właścicielami nieruchomości, najemcami, administracjami, wspólnotami i dostawcami mediów;

Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie i system premiowy;
  • narzędzia pracy ( telefon, komputer);
  • szkolenia zawodowe;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie nieruchomości;

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@fiestazn.pl,
w tytule maila proszę wpisać nr referencyjny ogłoszenia.

Każda oferta powinna zawierać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania: